tisdag 6 september 2011

Usch så nervös jag är

Jag blir så himla nervös nu när allt närmar sig. Typ resfeber. Typ scenskräck. Ja, ni fattar... Har en massa samtal som jag måste och vill ringa! Men jag blir så nervös så jag får inget ur händerna. Jag har precis avslutat min frukost.... det kanske säger en del. Jag blir så nervös (eller egentligen handlar det ju om "stress") så det känns som en stor klump i halsen och en lika stor klump i magen.


Så vad gör jag då? Preeeeciiiis allting annat! Känns det igen? (Slåss - Fly - Spela död, välkänt psykologiskt fenomen vid stark stress) Med andra ord så "flyr" jag genom att, ja just det, sitta och blogga, plocka med tvätten, läsa reklamen som kom i brevlådan, mata hunden, pyssla med digitalbilder, surfa på Jula och Rusta och H&M.

That's me! ;-)

Äsch, så fånig man är. Det är ju bara att göra!!!! (Eller....?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar